Aktualny cennik dostawy towarów:
Odbiór w sklepie | Za darmo! | |
Kurier InPost | 14,99 zł | |
Kurier InPost (COD) - pobranie | 19,00 zł | |
Kurier DHL | 19,99 zł | |
Kurier DHL (COD) - pobranie | 22,00 zł | |
Kurier DPD | 19,99 zł | |
Kurier DPD (COD) - pobranie | 24,00 zł |
Zasady dostaw i zwrotów sklepu internetowego icydock.pl
Dostawy:
- Zamówienia złożone w sklepie internetowym icydock.pl realizowane są na terenie Polski oraz krajów Unii Europejskiej.
- Sklep internetowy icydock.pl oferuje dostawę towarów za pośrednictwem firm kurierskich oraz Poczty Polskiej.
- Koszt dostawy jest zależny od wagi oraz gabarytów zamówienia, a także od wybranej formy płatności i dostawy. Koszty dostawy są widoczne na etapie składania zamówienia.
- Sklep internetowy icydock.pl zobowiązuje się do realizacji zamówień w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu otrzymania płatności za zamówienie.
- Klient ma możliwość śledzenia statusu realizacji zamówienia na swoim koncie w sklepie internetowym icydock.pl lub za pośrednictwem systemu dostawcy.
- Sklep internetowy icydock.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z działań zewnętrznych, takich jak awarie systemów kurierskich czy trudne warunki pogodowe.
Zwroty:
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny.
- Odstąpienie od umowy wymaga złożenia pisemnego oświadczenia woli, które może zostać przesłane za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej.
- Towar, który ma zostać zwrócony, powinien być w stanie nienaruszonym, kompletnym oraz w oryginalnym opakowaniu.
- Koszt zwrotu towaru ponosi Klient.
- W przypadku odstąpienia od umowy, sklep internetowy icydock.pl zobowiązuje się do zwrotu ceny towaru oraz kosztów dostawy w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Sklep internetowy icydock.pl zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który jest uszkodzony lub niekompletny.
- Sklep internetowy icydock.pl nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie towaru podczas transportu z powrotem do sklepu.
- Klient może zgłosić reklamację w przypadku wadliwego towaru. Reklamacja powinna być zgłoszona w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
- W przypadku reklamacji, sklep internetowy icydock.pl zobowiązuje się do wymiany towaru na wolny od wad lub do zwrócenia ceny towaru w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
Dodatkowe informacje:
- Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
- Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
- Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)